Ayla53 user99 bende 16 haftalığı. Cinsiyet belli değil ama herkes bu sene erkek seni dıyor bakalım yarın öğreneceğiz doktor söylerse tqbiii
Fahriyeslmn UmutluYasam aynen bende istemedimden değil de hep erkek hisediyorum İlk ogrendimden beri de bilmiyorum artık bakalım rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah ❤️
Birrrcan user99 Ağustos sonu Eylül başı gibi olacak sezeryan dogum benim 13 te yüzde 90 erkek dedi 14 de tam netleşti oğlum olaak inşallah 🫶🏻😍💙
UmutluYasam Fahriyeslmn ya o zaman çok nadir değişir ben daha 14 haftalıkken böyle demişti şimdi 16 olduk 18 de doktora gidicez bakalım değişiklik var mı 😂
minikmucizem20 user99 inşallah benim de erkektir Eylül görünüyor doğumum 4 nisanda öğreneceğim cinsiyeti dua edin
minikmucizem20 zeynebzeyneb ay benimde kızım var erkek istiyorum 4 nisanda söyleyecek doktor inşallah erkektir
2cock minikmucizem20 bu sene erkek senesi gibi ama banada 12 haftada kiz dediler 15de erkek ayrintiliyi bekliyrm bnmde bi kizim var
kurbusak 30 eylül tahmini doğum. 9. Haftada fetal dna yaptırdım 10. Hafta sonucu öğrendim erkek 😌 hep erkek hissetmiştim 12. Haftada da doktor gösterdi erkek olduğu tasdiklendi
kelebeeeeek zeynebzeyneb inşaAllah oğlunuz olur benimde iki kızım var bu oğlan olsun istiyorum lütfen banada dua edin ❤️
Ayla53 2cock nasıl kiz erkek. Ciddi misiniz özel mi devlet mi baba kız dediler degilir mi acaba çok uğraştı doktor çok tecrübeliydi 😵💫😵💫😵💫