user99 Eylül anneleri cinsiyetler öğrenildi mi nasıl geçiyor tahmini doğum Eylül 23 gösteriyor bizim 💗😍
aydera user99 13 de öğrenmiştim kız dedi 15 gün sonra gidicem değişmezse eğer koştur koştur alışverişe zor duruyorum 😂
zeynebzeyneb user99 Benim 29 Eylül gözüküyor son tarih cinsiyet belli değil yarın öğrenicez 14+3 üm ☺🤲🏻
user99 hilal1623 benimki göstermedi ya 14+2 de gittim 16 da gel dedi 😂 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
esmer_hilal aydera 12de öğrendim kız dedı 14. Haftada %60 erkek dedi tam olarak 18 de soylicek saglıklı olsun da 🙏🏻🙏🏻
user99 aydera ay benimki göstermedi sakladı kendini bende sabırsızlanıyorum hemen gösterse de gitsem alışveriş yapsam diye 😂
zumraziye aydera bende 12 de %80 erkek demişti 15 de kız gibi dedi bacak açmayınca haftaya gitcem tekrar netleşcek inşallah
aydera esmer_hilal benimki uzamaz inş %99 kız ama sen bir şey alma dedi bir de gitmeden çikolata yiyip vişne suyu içmiştim o yüzden baya hareketliydi netti aslında da işte nolur nolmaz bekliyorum 😂
lemankrl zeynebzeyneb benimde 29 Eylül aynı doğacaklar inşallah🤲🏼 cumartesi günü kontrolüm vardı ama doktor emin olamadığı için söylemedi cinsiyetini
zeynebzeyneb user99 Dua edin öyle olsun yazımı kim görüyorsa sağlıklı hayırlı bir şekilde erkek istiyorum 😁 2 kızım var Rabbime Hamd Olsun erkeğide tatmak istiyorum 🤲🏻☺☺
minikmucizem20 user99 inşallah benim de erkektir Eylül görünüyor doğumum 4 nisanda öğreneceğim cinsiyeti dua edin