purpoles ozgee1616 bende haftaya gidicem bir ay dedi ama doktor değiştiricem hem tanışmış olurum diye 🥲 yani haftaya gidicem bide kontrol süresi var 15 gün sonra bidaha gitmiş olucam çok sık mı olur bilemedim
eldanar pinar_1506 benim de 7+5 ama ultrasona göre 6+5 geç döllenme dedi doktor. 4 gün önce kalp atışı duyduk ama çok gümbür gümbür değildi. Haftaya gideceğim gene normal dedi doktor.
ozlemanneyim benim 7+6 kalp atışını 6da duyduk karından, az da olsa kanlı akıntı geldiği için progestan fitil iğne kullanıyorum rapor aldım çalışmıyorum bir haftadır, mide bulantım bu hafta artmaya başladı, sürekli yorgunum uykum var
ozgee1616 ozlemanneyim benim de bir gün kahve leke oldu daha önce de düşüklerim olduğu için hem fitil hem iğne kullanıyorum
emine1309 merhaba bugün benimde 7+6 benimde ilk başlarda açlığım çoktu geçti gibi pek bulantım yok hatta bazen hamile olduğumu unutuyorum evet kasığıma ağrı giriyor bebeğin olduğu tarafa genelde. Geçen hafta cuma gittik kalp atışlarını vs duyduk çok şükür. Lekelenmem oldu hemen fitile başladım iğne vuruldum.
ozgee1616 Rosegold yarın gitcektim doktor 1 hafta yokmuş şimdi kalp atışını görmek için acile gidiyorum 15 gündür bekliyorum 1 hafta daha bekleyemem.
ozgee1616 emine1309 şu an leke yok progestan fitil ve iğne kullanıyorum sadece 1 kere oldu ondan sonra iğneye başladım
yarenurh Merhaba bizde 7+5 iz inanılmaz bir unutkanlıkla devam ediyor benim sürecim bakalım neler bekliyor Fetal dna yaptırmayı düşünüyor musunuz
ozgee1616 yarenurh benim daha önce genetikten olduğunu düşündükleri düşüklerim var. O yüzden hepsini yaptırmayı düşünüyorum
aycicegi22 ozgee1616 benimde bugün 7+5 geçen hafta kese 6 haftada bebek 7 haftadaydı. Kayıplarım var düzelir inşallar