ozgee1616 yarenurh benim daha önce genetikten olduğunu düşündükleri düşüklerim var. O yüzden hepsini yaptırmayı düşünüyorum
ozgee1616 seymayse merhaba en son doktorum şehir dışında diye pazartesi acile gitmiştim iyiydi. İnşallah doktor gelirse çarşamba gidicem. Sizde durumlar nasıl
seymayse ozgee1616 ben de perşembe tekrar gidicem 7+3 te kalp atışı duyuldu ama 88 bpm civarıydı doktor zayıf kalp atışı bazılarında düzeliyor bazılarında düzelmiyo 1 hafta beklicez dedi
ozgee1616 seymayse inşallah gümbür gümbür atar 🙏🏻 ben 3 haftadır doktorla görüşemedim aşırı merak ediyorum durumları çok uzun oldu
seymayse ozgee1616 ay inşallah inşallah sizin de bebişiniz sağlıklıdır hep sağlıklı olur Allahım hepsine sağlık versin kolaylıkla🥹❤️