Ben bugün 7 + 5 im. Son adet tarihime göre 8 + 0. Dün sol kasığımda bir gerginlik vardı bugün geçti. Mide bulantım çok az. Sürekli göğsünden kontrol ediyorum acıyor mu diye. Salı günü kontrolüm var kalp atışını 5 + 6’da duydum çok şükür. Sizde durumlar nasıl?