Hastanede çalışan tanıdıklardan duyduğuma göre fatih hocayı bazı etik olmayan durumlardan dolayı göndermişler hastaneden. O yüzden apar topar herhalde iyi olmayan bir hastaneye geçmiş. Hastası çoktu ben de görüyüdüm hep Aytaj hanıma gittiğimde bırakmazdı medikali bence. Sonuçta daha alt sınıf bir yere gitti