dogayerebakan Valla bende aynı şekilde buldum kendisini. Kötü yorum yoktu dediğiniz gibi. Bende 4,5,6 ve 7 inci ay muayenelerine gittim 7 e kadar güzeldi. Ama madem önceden belliyse ona göre bilgiledirseydi. Ben seçtiği hastaneye gitmek istemiyorum konumu da uzak. Yani herşeyin hayırlısı bilemiyorum.