@bikge
@sarefidan
defneyikilmaz bahsedilen duruma hiç inanmadım açıkçası ihtimal dahi vermedim. ben GOP medicalparktan ayrılmadan bir gün önce kırk muayenesi için gittim asistan hanım aynıydı.Ayrıca sohbet ederken doktor bey medicalparkta artık çok yoğun olduğunu ve şişlinin evine daha yakın olduğunu da belirtti. Zaten doktor beyi Instagram’dan takip ediyorsanız görmüşssünüzdür diğer doktorlar ve asistanlar kendisine veda kutlaması yapmışlar öyle bir durum olsaydı çalışma arkadaşları o şekilde veda etmezdi diye düşünüyorum.