30 yıldır levotiron kullanıyorum(100lük), 2. bebeğime hamileyim şu an (elhamdülillah🥰) değerlerin ilaç kullandıkça normale döner, gebe kalabilirsin elbette🤗 yalnız, gebe kalınca düzenli kan ver ilaç dozu değişmesi gerekebilir, öyle durumda dozunu artırırlar.
Ben ilk kızımda 150 lik kullandım, bunda şimdilik gerek kalmadı tekrar bi kontrol ettircem ama 👌