2bebisannesyim ozlemozdemir09 öncelikle ins gebe kalırsınız ve mutlu haberinizi alırız. Bende bi düşük yaşadım 5 ay boyunca hiç korunmasız sonra gebe kaldim yani beklemiyordum kan verdiğimde degerimin çok yüksek olduğunu öğrendim 21 idi yani en yüksek değerde şu anda ilaçla normal değere düştük sizde umutsuzluğa kapılmayın ilacı düzenli kullanın
ozlemozdemir09 2bebisannesyim âmin inşallah canım benim. Bende yeni kullanmaya başladım. 3 ay kadar oluyor. Emin olmak için dün gittim doktor gayet normal degerlerin dedi. Ne bileyim umit edip etmek çok yordu
Cicilininkini ozlemozdemir09 ilk dogumumdan sonra troid ilacına basladım 5senedir kullanıyorum üstüne 3cocugum daha oldu engel degil ilaclarını dğzenli kullanman yeterli
ozlemozdemir09 Cicilininkini maşallah canim benim rabbim anali babalı büyütsün 🥹 Levotiron kullaniyorum.
2bebisannesyim ozlemozdemir09 inanki hiç bi sorun olmadan 7 yıl bekleyen bi arkadaşı biliyorum hiç bi sorunu yoktu onun da esininde oda tam ümitsizliğe katıldığı bu ramazanda gebelik haberini aldı bu yüzden Allaha guven o senin umudunun bittiği yerden ciceklendirir senin ins en kısa zamanda hayirlisi ile en güzel sağlıklı bebeis haberini alırız senin için çok dua edecem Rabbım nasip etsin sana ins
kurkmantosuzmadonna ozlemozdemir09 amin hepimizden inşallah. Ama bak hamile kalınca bizimle de paylaş. Unutma. 🥹
Cicilininkini ozlemozdemir09 bende eutrox kullanıyorum bi degişigi ama etki aynı etrafmda levotiron kullanan da cok var ve cocukları da var dedigim gibi düzenli kullan allahm dogru zamanda hayırlısıysa nasip etsin insallah sana ve isteyen herkese ♥️ 🙏🏻
defnenisa 1 yildan fazla tiroit ilaci kullandim ama esim yanimda degildi esim yanima geldi hemen hamile kaldim ilac dozum 2.trimester sonunda yukseldi sonra tekrar dokturum düşürdü suan hala kullaniyprum tiroit ilacini 33.haftaya giriyorum.
burcinmat ozlemozdemir09 trioid hastaligini doktor kontrolünde ilaç kullanırsan hamile kalırsın. Ben yıllardır kronik trioid hastasıyım bir bebek kaybim oldu ama şu an 24+1 haftalık hamileyim. Dahiliye den yeşil alan açtırıp endokrin bölümüne gidin kan degerlerinize bakıyorlar ona göre ilaç dozajini ayarlıyor doktor. Düzenli kullan ilacını Allah’ın izni ile birşey olmaz
ozlemozdemir09 burcinmat evet doktor kontrolünde kullaniyorum doktor şu anlik endokrine git diye bir şey demedi. En son gittiğimde değerim 2 düşmüş. Normal dedi. Haziranda tekrar gideceğim
burcinmat ozlemozdemir09 o kadar bekleme bak ben her ay kan verip degerlerime baktiriyorum. Trioide asıl endokrinde bakıyorlar. Dahiliye den talep et yeşil alan açmalarını. Sen benim dediğimi yap. Aylık değerler değişiyor cnku. Zarar gelmez kan vermekten. Yine de sen bilirsin tabi. Rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏 iyi geceler
ozlemozdemir09 burcinmat direk endokrine gidemez miyim ya. Çok teşekkür ederim bunu eşimle konuşacağım iyi geceler diliyorum 🌸amin inşallah canim benim
ozlemozdemir09 burcinmat canim merhaba ben mhrs sistemine girdim. Bir şey geldi sana nasıl gösterebilirim, bilmiyorum ekran görüntüsü aldim. Doktor beni sanirim endokrine zaten yollamis ben sisteme girince bana bildirim geldi ne yapabilirim
burcinmat ozlemozdemir09 rica ederm 😇🙏 alan açılmadan gidilmiyor diye biliyorum MHRS den şansını dene şayet randevu alamazsan actirirsin.
ozlemozdemir09 Cicilininkini amin allah razı olsun inşallah canım benim şunu farkettim ilaci içtikten kuruluk olmaya basladi ne yapmam lazım
Cicilininkini ozlemozdemir09 kuruluktan kastın nedir acaba ben hiç bi sorun yasamıyrum ilacı aldıktan sonra yarım saat bişey yemeyeceksin zaten sabah ac karna suyla ilacını iç kahvaltını vs hazırlayana kadar o zaman gecmiş oluyo zaten
humaakusu ozlemozdemir09 zaten troid yüksek veya alçak olursa engel oluyormuş gebeliğe inşAllah şimdi hemen hamile kalırsınız bende yeni hamileyim ve troidlerim çok yükselmiş bebek için riskli dedi doktor ilaç kullanmaya başlıcam inşAllah ilaçla hemen düzene giriyormuş ♥️
ozlemozdemir09 humaakusu evet evet bir tiroit patlaması var herkeste 🥲 ve herşeyi etkiliyor sizin kac cikti Sağlıcakla kucaginiza almayı nasip eylesin Rabbim.
humaakusu ozlemozdemir09 kadınlarda çok oluyormuş sanırım bu sorun stresten falan da kaynaklanıyormuş benim 6.63 çıkmış. Bu arada güzel duanız için Amin en kısa zamanda sizden de güzel haberler almak nasip olsun 🤲☺️♥️