selma_ozkan
Öncelikle çok teşekkür ederim Selma hanım önerileriniz için ben de daha yeni başladım Ocak ayında tiroit ilacını değerleri normale döndü çok şükür.
Geçen sene kimyasal gebelik yaşamıştım o zaman da tiroitim yüksekti ben acemye denk geldi ve ilacı bıraktım çocuğa bir şey olur gibisinden sonra düşük oldu o günden beri de deniyoruz.