ozlemozdemir09 Merhabalar,yaklaşık 1 yıl önce kimyasal gebelik yaşadım. Sonrasında bebek düşünüyoruz ama hamile kalamıyorum en son dahiliyeye gittim doktor tiroit ilacı verdi onu kullanıyorum. Hamile kalabilir miyim ovulasyon günlerini takip ediyorum. Korkuyorum
orhismommmmmm ozlemozdemir09 tabi kalırsın sorun olmaz hatta şey okumuştum troit eksiklıgı yada yuksekşıgı gebe olmaya engelmiş diye ne kadar doğru bilemiyorum
2bebisannesyim ozlemozdemir09 öncelikle ins gebe kalırsınız ve mutlu haberinizi alırız. Bende bi düşük yaşadım 5 ay boyunca hiç korunmasız sonra gebe kaldim yani beklemiyordum kan verdiğimde degerimin çok yüksek olduğunu öğrendim 21 idi yani en yüksek değerde şu anda ilaçla normal değere düştük sizde umutsuzluğa kapılmayın ilacı düzenli kullanın
Cicilininkini ozlemozdemir09 ilk dogumumdan sonra troid ilacına basladım 5senedir kullanıyorum üstüne 3cocugum daha oldu engel degil ilaclarını dğzenli kullanman yeterli
ozlemozdemir09 orhismommmmmm evet kimyasal gebelik yaşadigimda tiroit ilaci ictim ve hemen hamile kaldım. Sonra salak gibi ilaci biraktim hemen düstu değer belkide içseydim olacaktı
aysemomyy orhismommmmmm doktor bana da aynı şeyi söyledi haşimato olarak geçiyor dedi ömür boyu ilaç kullanma gerekiyor bebek düşünüyorsan başlamalısın yoksa hamile kalmakta zorlanabilirsin demişti o zaman düşünmediğim için kullanmadım üstüne de hamile kaldım öğrenince başladım 5 haftalıkken şuan 11 haftalığız hiç kafana takma stres daha kötü
kurkmantosuzmadonna ozlemozdemir09 öncelikle psikolojik olarak rahatlamak lazım canım. Evet çok zor. Ama yapabiliyorsan kafandan çıkar.
eselinnn 8 yıldır tiroit hastasıyım 2 yıldır evliyim ilk yıl korundum 2 yılımda doktorum sayesinde hamile kaldım hamile kalmak için ths 0-2 aralığında olmalı ben hamile kadığım ay 1.5 tu şuan 22 haftalık hamileyim
ozlemozdemir09 eselinnn benim de şu normal değerlere geldi. Dahiliye doktoru hamile kaldigin an gel dedi. Dozunu yukseltebiliriz dedi sizinkini yukseltti mi
orhismommmmmm ozlemozdemir09 olsun canım üzülme dengele ilaçla sonra sağlıklı gebelik geçir inşallah 🙏🏼
ozlemozdemir09 eselinnn sağlık ocağı affederseniz ama hiç bir şey bilmiyor ya. Daha kimyasal gebelik yaşadım kadın bana demedi bunu düzenli kullan bilmem ne diye.
kurkmantosuzmadonna ozlemozdemir09 belki de tiroidden dolayı olmuyordu. Şimdi onunla düzene girerse olur inşallah.
ozlemozdemir09 Zeyzeyharun kurkmantosuzmadonna belkide bu işler çok karisik ya. Doktora da gitmek istiyorum bir yandan istemiyorum. Rabbim hayirla nasip etsin inşallah
ozlemozdemir09 kurkmantosuzmadonna bide d3k2 aldim ve b12 iciyorum ayni zamanda folikasit içiyorum. Destek veriyorum umarım faydalı olur
kurkmantosuzmadonna ozlemozdemir09 olur tabi ki. Ama dahiliye kontrolünü aksatma ona göre ilaç dozu ayarlanır. Güzel haberi kısa zamanda alırsın inşallah. 🌸
kurkmantosuzmadonna ozlemozdemir09 amin hepimizden inşallah. Ama bak hamile kalınca bizimle de paylaş. Unutma. 🥹