3bebekliannee yildiz93 ben yanımda götürdüm kendim koydum ama başkası da koyabilir uzaktan koyulması işe yarıyor mu onu bilmiyorum
3bebekliannee iyaabla çok teşekkürler 🙏🏻🥰 ben sancı verilmeye başlayınca kabın içine su koyup içine bıraktım kızım doğunca yakınlarım içinden çıkarıp suyunu döküp çöpe attı başkası da koyabilir suya illa sizin koymanız şart değil ama uzaktan başka yerde koyulunca işe yarıyor mu onu bilmiyorum
alya_beren65 Canım Meryem Ana otunu nerden alıyorsunuz bide nasıl kullanılıyor benım de 37 haftalık olacak hemen alayım bende
3bebekliannee alya_beren65 aktarda satılıyor doğum sancıları başladığında kabın içine suya koyuyorsunuz doğum gerçekleştiğinde sudan çıkarıyorsunuz
sym_yc 3bebekliannee hayırlı uğurlu olsun hayırlı evlat olsun❤️ 36 hafta da niye ciğer geliştirici vurdular ki neden gerek duydular
fatma0280 Merhabalar Meryem ana otu dediğiniz nasıl kullanılır ne oluyor tam olarak bilgi verirmisiniz
3bebekliannee fatma0280 aktarda satılıyor içine kapalı bir ot açılma başladığında bi kaba su koyup içine atıyorsunuz ot açıldıkça sizinde açılmanız oluyor ben denedim işe yaradı çok hızlı gelişti süreç doğum gerçekleşince de sudan çıkarılıyor
Nfskdrnfs Merhaba ben 35 +4 de acile geldim dün yani sancı çıktı ciğer geliştirici vurmuyoruz dediler sancı takibi yapılıyor ben normalde de sezeryanlıyım bu doğumun da sezeryan olcak sadece nst takibi yapıyorlar sancım devam ederse ameliyata alıcaz dediler
marti cylnboran04 evet bende 3 gebelıgım doğum temızlıgı ondan öncede yaptığın temızlıgın haddı hesabı yok okula gıt gel merdiven evde bıtanede daha var ama tık yok ben sancı hıssetmıyorum bundan kaynaklı açılman varmı bakılması gerekiyor
28nisan annekiz6141 suyu dökülüyor o kendi kendine kapandikca rahminde kapandığı kanamanın azaldığı söyleniyor. Fakat otu çöpe atmiyoruz tekrar tekrar kullanılıyor
rumeysa_ttkrky16 Maşallah ne güzel geçmiş benim 2. Dogumda böyle kolay olmuştu suni sancı almadım kendime sancimdi 35 haftalik geldi oğlum buda 3. Vajinal olacak inslkah sabırsızlıkla bekliyoruz prensesimizi kucağımıza almayı 33+1 olduuk🎀
3bebekliannee rumeysa_ttkrky16 benimde 2.doğumumda kendi sancımdı çok rahat geçmişti bunda suni olmasına rağmen süreç hızlı ve katlanılabilirdi 🥰 inşallah sizinde hızlı ve kolay olur doğumunuz 🙏🏻🥰