Bizi hatırlayanlarınız olacaktır ☺️ aceleci kızımı daha fazla durduramadık 36+6 da 3.170 kg 49 cm olarak dünyaya geldi 🧿😍 35+5 de doktor kontrolünde 2 cm açıklık ve sancı çıkmıştı 2 doz ciğer geliştirici yaptı 1 hafta daha kalmasını istiyorum küveze girmemesi için dedi o günden itibaren defalarca sancıyla hastaneye gelip eve geri döndüm Salı günü açılmam 4 cm olmuştu tahlilde eser miktarda protein kaçağı çıkınca 25 mart artık doğuralım dedi ve sabah 10 da hastaneye yatış yaptık kendi sancılarım vardı ama doğumu gerçekleştirecek kadar sık gelmiyordu bu yüzden suni sancı verildi öğlen saat 12 gibi suni sancı takıldığı an Meryem ana otunu suya koyduk meryem suresini açtık ve sürecimiz başladı saat 2 de açılmam 8 cm e ulaşmıştı süreç çok hızlı ilerliyordu ve sancılar tolere edilebilirdi bu kadar hızlı olmasının Meryem ana otunun da etkisi olduğuna inanıyorum artık sancılar şiddetlenmişti çok sık ve ağır geliyordu yaklaşık 20 dk sonra ıkınma isteği gelince ebeyi çağırdık kontrol etti ve hadi gidiyoruz geldi dedi 14.30 da doğumhaneye girdik ve 14.32 de 3 ıkınmayla kızım doğdu 😍🧿 kesisiz,dikişsiz,epiduralsiz bir doğum oldu 🙏🏻🥰 ben bile ne olduğunu ne ara olduğunu nasıl olduğunu anlayamadan kızımı kucağıma verdiler 🙏🏻🥰 benim 3.vajinal doğumumdu bütün hamileliklerimde hep aktif oldum hiç yatmadım sürekli hareket halindeydim bunun çok faydası olduğunu düşünüyorum doğduğu an bende bir kez daha yeniden doğdum ve doğumhaneden gülerek çıktım kızımda 10 dk sonra yanımdaydı şimdi dünyalar güzelim yanımda uyuyor kokusu resmen cennet 💗Biz kavuştuk,darısı bütün evladına kavuşmayı bekleyen annelerimize 🙏🏻 Allah hepinize sağlıkla,kolaylıkla ve tek avazda olan doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻🫶🏻Sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım,okuduğunuz için teşekkürler 🩷