3bebekliannee gözünüz Aydın. İnşallah hamile olan tüm arkadaşlar böyle kolay doğurur elbette zorlugu vardır ama 24 saat suni almak var bide yarım saat almak var. Benmde 3. Doğumum olacak 1 saniye aklımdan çıkmıyor nasıl yapacam nasıl doğurcam sezeryan istiyorum dedm geçen doktoruma o kadar kötü geçiyorki 2vajinal yaptım bunda istemiyorum artk gerçekten dedm. Travma kaldı bende sırf çatal korkusundan spral takmadım diğer şekllerde korundım güya ama hamile kaldım işte. Şeker var tansiyon var zaten %90 sezeryan olacağım. Modumu çok düşürüyor bu düşünceler.