hira_21 minikolik ayy az önce bebeği de kalp atışını da gördük doktor geç dölenmeden olabileceğini söyledi sende kendini strese koyma bu arada ben 7+3 te gördüm
hira_21 Yarın sabah randevum var heyecandan uyuyamıyorum umarım bebeği görürüm yarın size bilgi veririm
minikolik hira_21 bende dün 6.hafta bebeği görmeye gitttim 5 gün önce kese ve yolk oluşmuş demişti 5 gün sonra yani dün bebeği görmem gerekiyordu kese büyümüş bebek yok boş gebelik ihtimali yüksek dedi haftaya bidaha bakalım yoksa sonlandıralım dedi çok da umutlu konuşmadı
glhncsr minikolik aynı şeyi ben de yaşıyorum şu an belirsizlik çok kötü 7+2 yım şu an başka doktora mi gtsem ne yapsam bilmiyorum boş gebelik görünüyor ben de de
hira_21 glhncsr süreç çok stresli geçiyor hele beklemek ben 5+5 te keseyi gördüm 6 da gittim görünmedi bekledim 7+3 göründü
hira_21 glhncsr normal ultrason da gördü Vajinal ultrason yapmaya gerek kalmadı doktor geç döllenenbileceğini ve normal olduğunu söyledi umarım gittiğinizde siz de görürsünüz
glhncsr hira_21 inşallah aynı duyguları bizde yaşarız ne zman kontrole gdecegimi bilmiyorum ama malesef
curcuna pincat selaaam herkese 10+4 olduu minik bir çileek, haftaya kontrolümüz var ama geçen sefer doktorumuz tahmini 2 kasım doğumu dedi:)
selosya Selam Kızlar 10+5 ben de, 31 Ekim veya 1 Kasım doğum olacak. Kendim gibi bir akrep burcu getireceğim dünyaya 🤣 Benim öğürmelerim devam ediyor halen siz de durumlar nasıl hiç istifra etmedim ama çok öğürüyorum.
feyzaciim selosya kızlar merhabalar benim de karnım büyüdü ama bu aralar çok nefes darlığım oluyor. valla yordu beni biraz azcık yürüsem nefes nefese kalıyorum 😔😔 10. haftamdayımm
emine1309 selosya hiç öğürmem mide bulantım vs olmadı bazen bu durum beni korkutuyor, benimde kasık ağrılarım bazen mide yanmalarım oluyor, doktor doğum 10 kasım dedi