emine1309 selosya hiç öğürmem mide bulantım vs olmadı bazen bu durum beni korkutuyor, benimde kasık ağrılarım bazen mide yanmalarım oluyor, doktor doğum 10 kasım dedi
cemrebstan Ben de inşallah yarın 9 haftalık olacağım. Ben de inanılmaz bir iştahsızlık ve mide bulantısı var. Kusmuyprum ama çok rahatsız ediyor sürekli hazımsız gibiyim 😔