baharsst biricikyavrum07 ben yiyorum ama henüz kilo almadım. 51,70 dim az once tartıldım 51.40 olmuşum 😅😅 zaten daha 5+5 gunluk mercimek kadar. Aferin çocuğum boyle devam et diyesim var😅 yaa bide kilo alırsak veririz napalm güzel şeylere odaklanalım bence
biricikyavrum07 baharsst orası öyle tabii ama yine de dikkat de etmek lazım doğum da zor oluyor diyorlar kilolu olmak
sule05 Bende 6+2 yim kasim 21 gibi gözüküyor doğum 6+5 e doktor randevusu aldım duyulurmu acaba kalp atışı
hira_21 Ya ben 6+2 de gittim bana kese var bebek yok dedi bu normal mi şuan 6+4 haftaya randevu var korkuyorum ama
kissbu hira_21 benim ilk kızım geç döllenmeydi 7+4 de kendisini ve kalbini görmüştük. Ama şimdiki hamileliğimde 4+5 de kese 6+4 de alttan kalbini dinledik. Her bebek çok farklılık gösteriyor
hira_21 Anladım teşekkür ederim az da olsa içime Su Serpildi umarım bir dahaki doktora kontrolümde görebilirim onu
fatmabaki Kızlar 2 gün önce bebeği gördüm atışını falan dinledim herşey yolunda idi ama bugün sanki göğüs hassasiyetim azaldı sat a göre 9+4 USG ye göre 8+2 yim normal mi zaten başka belirtim yoktu mide bulantısı falan filan
emine1309 fatmabaki 8+1 im bazen benimde böyle oluyor dün kontrole gittim kasığımda ağrı vardı göğüs hassasiyetim vardı geçti doktora sordum vucüt alışıyor hormonlara o yüzden normal dedi hergün ağrımız sızımız olmamalı bence zaten :)
fatmabaki emine1309 inanır mısın hassasiyetim olsun mide bulantım olsun diyorum yani hissedeyim birşeyleri istiyorum ama bulantı daha yaşamadım elimde olan tek şey göğüs hassasiyetimdi oda azalınca falan geriliyorum ilk zamanlarda da azaldı sonra geri geldi
melosss25 pincat 7+2 yarın kalp atışını duymaya gidicem nasipse sabahları mide bulantısı yemek yapamıyorum mutfağa giremiyorum aşıri göğüs hassasiyetim var https://imgyukle.com/i/SnKhrY burada 6 haftalık