Bu arada ben normalde günde 2,5-3 litre su içebilen bir insandım ama 2 haftdır çok zorlanıyorum. Bunun için suya soda katmanın iyi geldiğini okudum burada birinden. Bir sürahi suya 1 adet soda katarak yapıyorum sizin de aklınızda olsun. Biraz da soğuk olunca bulantı olmadan içebiliyorum çok şükür🌸