suudee pincat 6+5 mide kaynaması ve bulanması gece uyutmuyor artik üstüne grip de oldum 🤦♀️ ama bebiş sağlıklı çok şükür 🥹
meklc 5+5 iz 5+2 de kesemizi gördük ❤️ beta değerim 5+2 yken 3000 bindi pazartesi günü inşallah bebişi görürüz 💕
meklc suudee ne ilacı veriyor ki doktor benim iki düşük geçmişim var sonrasında bir oğlum oldu tabi iğne ve ecopirin kullandım bunda süreç nasıl olur bilemiyorum
oykseher pincat günaydın ☀️☀️ çok aşırı bel ağrısı var onun dışında kasıklarım ağrıyor güne baslarken midem bulanıyor insan kendi öksürüğün den midesi bulanır mı 😊 ilk çiçeğim de bir doğururken ağrı görmüştüm 🙂↕️🙋🙋
pincat oykseher Günaydın. Mide bulantısı anlattıkları kadar kötü bi şeymiş ya benim yeni başladı ne güzel bulanmıyordu. 😂. Bel ağrısı da var özellikle sabahları çok oluyor
biricikyavrum07 baharsst 8+1 ilk bebeğimde benim de fazla bulantım yoktu ama bu bebeğimde çok fazla gergin bulantı ile uyanıyorum
baharsst biricikyavrum07 annem ablamda da olmamış. Zaten 51.5 kiloyum birsey yiyemezsem 40 olurum heralde. Ama benimde kasik ağrım hiç geçmedi.
biricikyavrum07 baharsst oy kıyamam ya benim tam tersi iştahım açıldı midem boş olunca daha çok bulanıyor sabahları kahvaltı hazırlayıncaya kadar çok zor anlar yaşıyorum
baharsst biricikyavrum07 bende yiyorum mesela 1 saat sonra acıkıyorum. Sanki hiç bisey yememişim. Dediğin gibi hazırlayana kadar tuhaf oluyorum
irembabatas 6+1 bugün ilk kez kustum :) Uyku hali, kasık ağrısı hafif ve ve göğüslerim patlamaya hazır bomba gibi 😂 Hepimize sağlıklı doğumlar insallah arkadaslar
biricikyavrum07 baharsst Çok canımı sıkıyor bu durum bu gidişle doğuma kadar ne oluruz bilemiyorum inşAllah normale döner
gamzekzlt Merhabalar arkadaşlar ben burada yeniyim tüp bebek annesiym sizin gibi kasım annesi olacağım Allah nasip ederse 5+1 haftalığım suanlık hiçbir belirti yok hissedemiyorum daha normal mi kese belimidir acaba 🤔 🤍🤲🌸