nrbnsnck Bende Haziran sonu temmuz başı doğum yapacağım kıyafet konusunda çok kararsızım uzn kol mu alsam kısa kol mu siz nasıl ilerlediniz?
zehrairem nrbnsnck bu konuda benim de kafam aşırı karışık yenidogan tulum aldim 4 tane uzun kol ama cokmu oldu zibinlari kisa ve sıfır kol alacagim onları almadım daha kısa kollu giyebilirmi bebisler atıyorum temmuz ve ağustos gibi ya minik olacaklar ya
kadergzn elifcanr bizde 28+5 ama bizim sezeryan olacak 3 gebelik 5 haziran doğum olacak diye konuştuk paşam annesiyle aynı gün doğsun istedik ama tabi erken gelmek istemzse
akpnr21 25 hafta benim 2. Çocuğum büyük şeyler var. Kıyafet lif deterjan şampuan vs ve kendime pijama falan alacağım Nisan mayıs ayında tamamlarım haziranda da çanta hazırlarım inşallah sezaryen olacağı için günü belli olur
aliramoO Şuan 27+1 günlüğüz sezeryan doğum olacağı için son 75 günüm var bende yavaş yavaş kıyafetlerini almaya başladım 😊
smgsmg59 zehrairem biz de 26. Haftayı bitiriyoruz oğluşla💙 hemen hemen her şeyimiz hazır gibi. Odasını bekliyoruz gelince daha net belli olur eksikler 🫠
masmelow zehrairem hepsi desem 😅🤭 6 yaşında bir oğlum var bu ikinci bebeğim bi rahatlama oluyormuş gerçekten 🤭
karpuss zehrairem selaamm. Benimde haziranın ilk haftası doğum gözüküyor. Kıyafetleri hastane çantası hazır ☺️kendime alışveriş yapacağım bugün onları da hazırlar arabada bekletirim 🤭sadece odası kaldı bakalım ona da en kısa zamanda karar vermem lazım
nyra zehrairem 27 haftalığız henüz başlamadık 33 34 gibi çantayı hazırlamayı düşünüyorum ☺️ sezaryen olacağı için yaklaşık 38. Haftada olur diye düşünüyorum