zehrairem 25+6 benim de, planlı sezeryan olacak, iki dogumum arası yakin. Bikornuat uterus+uterus septum da olduğu için ve ilk gebeligimde 37. haftada suyum geldiği için çok bekletmez diye düşünüyoruz, sanki 38. Haftada alır gibi geliyor. Öyle olursa 24 hazirana geliyor tarihimiz.
Yalnızca ben 30. Haftamda ev taşıyacağım inşallah o bir şeyleri tetiklemez diyorum biraz ondan korkuyorum. Vaktinde gelir inşallah
Hazırlık olarak da cok bir şey yapmadım bezi mendili pamuğu birkaç parça kıyafeti alınacak. İlk bebegimde alıp da hiç kullanmadığım biberon bile vardı, her seyi hazir o yüzden şimdi. Bir tek yıka kurut utule yerleştiri var