1melekannesi3858 bir zamanlar deli givi oynuyorduk ramazandan önce de sık giriyorduk sonra ben namaza başladım eşim ramazanda yoğundu Kadayıf ustası olduğu için öylece bıraktık 2. Çocuk olunca biraz da zor oluyor vakit bulamıyorum girip oynamaya heleki son 40 günüm kaldı o yüzden ev temizlik hazırlık vs ayakta uyuyorum :))