bende yıllarca oynadım yayın açtım esppr maçlara katılıyorduk kız takımımızla. eşimle de oyun yayınıma geldi öyle tanıştık ilk kızım 2.5 yaşında o doğduktan sonra bırakmışım büyüyünce geri başlamıştım. şimdi hamileyim bu da büyüyünce fırsat bulursam yine oynarım galiba 🫠 vazgeçilmezim 😁