2presesAnnesi3cubebek Edasusari haftası gününe aynıyız bende bugün 6+1 im salı günü gidicem doktora ozamanda 6+5 olurum inşallah duyarım kalp atışını
edasahan7 kps merhaba çiçeğim bende 4+5teyim cuma günü beta hcg 300 ile öğrendim 4 gün gecikme ile Salı günü kese için randevu verdi doktorum ama şuan kasıklarımda biraz ağrı ve bel ağrısı oluyor birazcık korkuyorum sende de oldu mı acaba
kps baharsst Allah razı olsun kuzum hepimizin mutluluğuna şahit olalım inşallah 🥹 sizlerde yazınnn gelişmeleri takip edelim hep beraber 💖
baharsst emine1309 ya benim son kontrol süresi 1 nişana denk geliyor, olmazsa ben tekrar muayene giderim 6+3 gibi
emine1309 baharsst evet git mutlaka inşallah duyarsın bende çok heycanlıydım hala heycanlıyım 7+5 olduk bugün kontrolüm var
kps baharsst 5in sonlarında 6nın başlarında genelde duyuluyor demişti doktorum tam zamanı bence 1 nisan 🙃 geç döllenme değil ise duyarsın yüksek ihtimalle
glhncsr kps bana şu an 5+5 teyim geç dollenme denildi kese var çocuk görünmüyor dediler normal mi yasayaniz var mı bu durumu boş kese olabilir dedi doktor