tuba_2314 Bende uzun bir süre sonra ilk defa tüp bebek ile hamile kaldım. Şu an 6+2 yim adet tarihime göre daha hiç doktora gitmedim ilk defa yarın gideceğim dua edin inşallah her şey yolunda gider. Kalp atışı da duyulur mu acaba benim de
kps tuba_2314 eğer yumurtlamanız zamanında olmuşsa tabii ki duyulabilir ama duymazsanız bile paniklemeyin 8. Haftaya kadar sürebiliyor
baharsst evrem07 evet ya hangi ilaçları kullanıyorsunuz ben folik asit icin 3 aydir osende 2m kullaniyorum demir ilacı oreferon kullaniyotum bide d vitamini icin d colefor kullaniyorum
kps evrem07 sadece folik asit canım benim diyalizden dolayı riskli gebelik geçiyo3 şuan iyi bi doktor bulma aşamasındayım belki o zaman başlanır
mugeker happyela ben 7+5 te dinledim kalbini dün hemşire neden bilmiyorum ama göbeği yok alttan muayene edelim dedi doktor gerek yok dedi normal baktılar
happyela mugeker Ya o kadar geç mi. Kimi benimkini 8 de gördü bile diyor 🥲 umarım benimki 7 de görünür ya 7+5 i bekleyemem🥲
mugeker happyela ben ilk öğrendiğimde direkt hastaneye gittim 5 haftalıktı zaten doktor sadece keseyi gördü sonra 2 hafta sonrasına randevu verdi işte dinledik dün de ☺️