hamisbiri2 canım ben 4 cm ile yatış yaptım 16 saat suni sancı ile 1cm daha açılma olmasını bekledik pazartesi sabah yatış yaptım salı akşam 6da doğum oldu evet süreç çok yorucu ama doğum sonrası bebeğine kavuşunca inan bişeyin kalmayacak inşallah kolay ve çabuk ilerler bundan sonra sağlıkla kavuşursunuz