Saat sabah 10 da propess ile sancım başlatıldı. 5 te hafif hissetmeye başladım sancıları. İlk açıklıkta 5 te oldu nst de çok düzenli sancım var ancak nerdeyse 12 saat olacak hala ben yoğun sancı hissedemiyorum ağlayacağım artık. 4 cm açıklıkta kaldı. Başlamiyor bi türlü çok yoruldum var mı böyle bişey yaşayan?