duyqq evlendiğim ilk senesi nerdeyse 4 ayı geçik regl olmadım, hamilelikte düşünmüyordum, doktora gittiğimde stresten olabileceğini söyledi diane verdi doğum kontrol hapı 1 kutu bitirdikten sonra normal düzenime döndüm ☺️
Stres her şeyi etkiliyor ne kadar yapma desekte istemeden yapıyoruz, allah hayırlısıyla gönlünüzdekini nasip etsin inşallah🌸