Kızlar selam evleneli 1,5 yıl oldu eşimle 6 aydır beraberiz görevde olduğu için evlendik evleneli korunmadık Reglım hep düzenliydi şimdi 2 aydır gecikiyor bende heveslendim bu ay kesin oldu dedim çünkü 26 gün geçti fakat maalesef bu ayda olmamış kan verdim negatif biliyorum stres yapma diyeceksiniz ama inanın elimde olmuyor ne yapmalıyım kafamı nasıl dağıtmalıyım yardımcı olur musunuz 🥹