ozlemozdemir09 duyqq hormonlariniza baktirin derim benim de 20 gün gelmedigini bilirim. Prolaktin seviyem yuksek cikmisti.
muhammedaliveannesi duyqq 2,5 yıl bebeğimiz olmadı doktora gidin eksik vitaminler vs veriliyor özellikle D vitamininin gebe kalmada etkisi çok büyük demişti doktorum bende klomenle hamile kalmıştım
ekinakdnz Adetten sonra akıntını takip et yumurtlama gününü kaçırıyor olabilirsin şeffaf uzayan akıntı olduğu dönem sık ilişki ile inşallah olur
defnemert duyqq sağlıkla gelsin canım inşallah isteyen herkese banada nasip olsun stres yapma başka şeylere odaklan hep 🥰🥰🥰