humaakusu benim de hamileliğimi ilk öğrendiğimde yapılan testlerde tespit edildi sonucum 6,2 olarak ve hemen ertesi gün ilaç kullanmaya başladım. Hatta bana ilacı direkt kadın doğumcum yazdı da öylelikle ertesi gün başladım diğer bölümlerden randevu almakla zaman bile kaybetmedim. Ama yine de korkmayın sadece geciktirmeden bir an önce ilaç kullanmaya başlayın. Her sabah aynı saatte ilacınızı içmeni lazım. İlacı içtikten min 1 saat sonra en erken bir şeyler yiyin. Diğer takviye veya ilaçlarınızı da ilacı içtikten min 4 saat sonra için. Benim bir ayda değerim normal aralığa düştü bu şekilde. Bu durum tespit edilmez veya çok uzun süre ilaç kullanılmazsa bebekte sorun oluyormuş sizin öyle bir durumunuz henüz yok bence sadece birkaç gün içinde ilaca başlamaya çalışın