humaakusu doktora gidip her ay kontrole gitmez ve düzenli ilaç kullanmazsan evet olabilir, öyle ihtimal var. İlaç kullandıktan sonra 50 dakika bir şey yememen ve sabah aç karnına içmen lazım. Her ay da doktor kontrolüne gitmen lazım. Benim 5.5 ti ama kendiliğinden düştü. Daha bugün gittim kontrole.