humaakusu dilosunuz inşAllah Rabbim sağ salim kavuşmak nasip olsun evlatlarımıza. Evet yarına randevu aldım gidince ilaç başlarlar diye düşünüyorum inşallah 🤗
cicibebeler3 humaakusu sabah 8.5 da direk gidin endokroloji hamileler öncelikli sadece bekleme süresi biraz uzun olabilir bilginize
humaakusu cicibebeler3 randevu aldım ama beni oraya sevk edicek başka bölüme aldım eğer olmazsa sizin dediğiniz gibi yapıcam çok teşekkür ediyorum bilgilendirdiğiniz için ♥️♥️♥️