Karnın sarkması için değil ama rahim toparlanması için gerekli olduğunu düşünüyorum. Doğumdan sonra dikişlerimin durumuna göre erkenden kullanacağım normalde de alt göbeğinden rahatsız olan birisiyim lohusalık psikolojisi ile pek zannetmiyorum o görüntüyü kaldırabileceğimi