Ben bu zamana kadar hep korse kullanılabilir diye biliyordum ilk doğumumda doktorum da bir şey dememişti. Şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum internette hep kullanmayın, rahimin kasılmasını engelliyor diye videolar görmeye başladım. Doğruluk payını bilmiyorum ama aklıma takıldı