Ben de sezeryan oldum ilk gebeliğimde, bikaç gün duş alma dedi drum ıslanmaması gerekiyor, her ihtimale karşı yine şu geçirmez bant takmışlardı, ilk duş yapmadan önce de biz bantı yenilemiştik o şekilde almıştım duşu😊
Sezeryan sonrası korse için acele etmemek daha iyi biliyorum, ilk zamanlar önerilmiyor.
Ben de bi hevesle 20-25 gün sonra bi denedim, bi saat durabildim sanırım çok rahatsız etti çıkardım🙈 alışkın olmayınca😂😂