Yade o zamanlar 20 yaşımdaydım kimse akılda vermedi başkasına gözük diyr doktor be dediyse kuzu kuzu yaptım ...belki eş yaşlanması daha erken vardı 30 larda ben aylık gidiyodum kontrole erken bişiydi ama farketmeden o haftaya kadar geldim ....şimdi bazen aklıma geliyo niye başka doktora daha gitmedimki diye ...oğlum 16 yaşında şimdi :)) hala aklıma geliyo