payidar 30. Haftafa öğrendim ben şuan 32+3üm evreleri olduğunu söyledi daha başlangıç dedi bunun ilerlememesi önemli yediklerine dikkat et dedi korkulcak hiçbirşey yok dedi süt ve süt ürünleri tüket bol bol dedi ki randevumu 6 nisana verdi çok büyük sorun teşkil etse 35.haftamda olacağım doktor randevumda okadar geç çağırmaz ki doktorum 62 yaşında bir bayan sonsuz güvendeyim tecrübelerine