niiiii 37 de çatı muayenesinde 1-2 cm arası açıklık vardı ama ne sancım vardı ne de suyum geldi (ilk gebeliklerde oluyormuş böyle açıklık olsa da doğum 2-3 hafta sonra da olabiliyormuş) kendimi 40 sonrasını beklemem diye de şartlamıştım, 39+3 deki kontrolde tekrar çatı muayenesi yapıldı doktorum doğurabilirsin suni sancıyla dedi gün oluşturduk. Biraz da ben istedim yani bebek hareketleri yavaşlıyordu benim de yürüyüşlerde ağrılarım olmaya başlamıştı panik olmak istemedim. Suni sancıya başlanınca bebek doğum kanalında ilerlemiyordu ilk 2-3 saat, sezaryene donebilir dediler ama kendimi hiç o psikolojiye sokmadım normal istiyordum. nefes egzersizi , sancılar artınca da bol ıkınma, doğdu şükür. Kordon kısaymış ondan zorlandık vs dedi de doktor pek takılmadım ona, sancı vs çok zordu orası ayrı 2 saat boyunca ölüyorum sandım epidural aldım ama meger çok hızlı doğurmuşum sonradan söylediklerinde fark ettim. Şimdi bebiş 6 aylık unuttum bile yine aynı şekilde isterim.