niiiii ben de yarın 39 oluyorum. Doktorum 40a kadar beklerim diyor:( bugün ahududu çayı içtim, çıktım 10 bin adım attım hava güzeldi şükür. Aksak gebe yürüyüşü yaptım. Evim 7.katta 2 kez in-çık yaptım. Biraz dinlenip youtube’daki ‘activating labor’ egzersizlerini de yapmayı düşünüyorum yani zaten içinde squat, çömelme hareketleri vs var. Doktorum bol bol yürü ve çömel demişti. Bende de tık yok sıfır belirti. 40a kalsın ve doğum müdahale ile başlasın hiç istemiyorum ama doğsun diye kafaya takmak daha da strese sokacak. O yüzden dua ediyorum sağlık ve kolaylıkla gelsin. Elimden geleni yapayım gerisi kontrolümüz dışı. Kimi bebiş gelmeyince gelmiyor gerçekten doktorlar da zaten bunun için var😅 Biraz akışa bırakmamız lazım zor olsa da🥲🥹