kilicoz sağlıkla ve vaktinde zamanında kucağınıza alın inşallah bebişinizi 🌸 kese etrafında kanama alanım vardı gebeliğin 6.haftasından itibaren. O zaman gittiğim doktor kanama alanı büyüyüp keseyi bozmuş demişti. Sonra şuanda takipli olduğum doktorumu buldum ve ona gittim eskiden çekilen rahim filmime bakıp rahmimin t şeklinde olduğunu ve bebeğin büyüyeceği kadar bi alan olmadığını bu durumda düşük yapmamın kaçınılmaz olduğunu söylemişti. Tek bir sebep yoktu yani… Sonrasında histereskopi ile rahim şeklim düzeltildi ve ondan tüp bebek tedavisine devam ettik.. Çok şükür yeniden hamile kaldım ve şuanda 15. Haftamız bitmek üzere🌸