sym_yc cok cok cok sagolun mutlaka uyguliycam 😍
Igneler biraz moral bozucu ya gonal f iyi de baska bi ignem daha var cok yakiyor bu igneleri uzun süre kullanicakmiyim sizce? Yani olurda benmde bebegim bana tutunursa insAllah hamielikde devam etiriyorlarmi? Hic soramadim doktoruma daha 😞