Merhaba arkadaşlar benim tüp bebek öncesi 4 düşüğüm oldu bu yüzden tüp bebeğe başladım. Gebe kalabiliyordum ama tutunamıyordu. İlk tüp bebek denemem kimyasal gebelik olunca ikinciden önce doktorum histerskopi , rahim içi çizik ve embriyo glue yaptı. Ayrıca dediğiniz Lipit serumu transfer öncesinden başlayarak her ay yaptım şimdi çok şükür 11 haftalık gebeyim. Progesteron iğne ve kan sulandırıcılara devam ediyorum hala.