merhabalar benden size bir umut olsun bu anlatacaklarım. Ben 2 defa çikolata kisti ameliyatı oldum sol tüpümü aldılar be amh değerim çok düşüktü tüp bebek dediler tam şıbat ayında tüğ bebeğe başladık iğneleri aldım reglim 5 gün geçikti içime bir kuşku düştü ama pekte umudum yoktu test yaptım pozitif çıktı şuanda 5. haftadayız işallah bebeğim benimle kalır sizlere umut olsun. Rabbim gerçekten anne olmak isteyen herkesin yar ve yardımcısı olsun işallah hepimiz için en güzeli olur 🙏❤️