Allah gönlünüze göre versin inşallah, isteyen bekleyen kim varsa Allah hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻 7 yıllık evliyim, 5 yıldır çocuk istiyorduk. 2 aşılama ve bir tüp bebek denemem negatif oldu. Sonra 2. Tüp bebekte pozitifi gördük ama 14 haftalıkken kaybettik. 1 sene sonra 3. Tüp bebek denememiz oldu yine pozitifti ama oda 6. Haftada düşükle sonuçlandı. Vazgeçmedim, isyan etmedim, tevekkül ettim hep. Sonrasında 4. Tüp bebek denememiz yine pozitif oldu ve çok şükür şuanda 15+4 haftalık olduk. Allah isteyen herkese nasip etsin, kimseyi evlat acısıyla, evlat hasretiyle sınamasın 🤲🏻 sizinde tez zamanda yüzünüzü güldürsün 🌸