Gks_01 en mantiklisi, ben cevremde kimseye söylemedim 1-2 kisi haric onlarda cok güvendigim insalar, gerisi bos stress olucakdi, ayni mantikda yürümeye calisiyorum hayirlisi olur insallah.
MasAllah rabbim sag saglim kavusmayi nasip eylesin bütun hamis annelere insAllah