sym_yc sefbus kız 300 gramın lafımı olur 😂 sen sancını bekle bence çocuklar karar versin artık zaten 37 olmuş istediğin gibi hareket et doğsunlar gerçekten ciddi söylüyorum sancıyı beklemek çok önemli çocuklar karar vermeli bu onların kader çizgisi yıldız haritalarını etkiler ölüm gibi doğum da bir vakit içerisinde bu bence çook önemli
sevvoos sefbus merhaba Maşallah haftanız güzel 🌸 ağrılarınız oluyor mu? 31+1 deyim bugün sağ kasığıma iğne bıçak gibi birsey saplandı Çok zorladı beni,korktum Sizde buna benzer yaşadınız mı?
tubianne sevvoos evet benim de 27. Hafta bu hafta ilk kez oldu ve doktora sorduğumda çok normal dedi çünkü ikiz gebelikte 27. haftadasın ama normal gebelikte bu 33. Hafta gibi oluyor dedi.
sefbus sevvoos bayramın ikinci günü yaşamıştım bende o ağrıyı çok merdiven inip çıktım çok yürüdüm ve Malesef vajina varisi oluşmaya başladı bende ondan kaynaklıydı sol kasığıma ara ara bıçak saplanır gibi oluyor du sürekli dinlendikçe geçti. siz nasılsınız şimdi geçtiniz ağrınız
sevvoos 30 lu haftalarda olanlara sorayım Kasığınıza iğne saplanmış gibi birden oluşan ağrınız varmı daha önce yaşadınız mı? Birde doğum kasılması,sancısı nasıl oluyor bilenleriniz vardır inşallah 🌸
crimson93 sevvoos merhaba bende ikiz hamilelik 29+2 aynı ağrıyı dün yaşadım çok korktum ama hareketleri var bebeklerin çok şükür bu ağrılar normal demişti doktorum ama dünden beri yürümeye bile zorlanıyorum
ayaznannesi sym_yc benim durum vahim ayağa kalkamıyorum kalcamdan dolayı mide bulantısını kusmayı bile demiyorum şimdiden yuruyemiyorsam 8 haftalık olduk bugün ilerki aylarda ne yapacam ben🥺
pengumommy ayaznannesi aynı problemi bende yaşıyorum 8 haftada başladı kalcamdan ayak parmaklarına vuran kasılma uyuşma kaç kere acillik oldum hiç kimse birşey yapmadı kalsiyum günde bir sefer magnezyum iki sefer kullanınca ağrılarım hafifledi hiç yuruyemiyorum en azından tek başıma Walker ile tuvalet gidebiliyorum
sevvoos tubianne ay cevap için teşekkür ederim Neymiş peki bu ? Anneme söyledim karnın içten tırtıklıyor onun ağrısı diyor. 29.haftada kontrolüm vardı Karnımda iğne batmaları oluyor dedim ses etmedi normal dedi doktor.Ama bu sefer daha sert bildiğiniz büyük bi iğne sağlanmış gibi bi ağrıydı
nur4567 Feslegen7 rahim uzunlugunuza baktırdınızmı baskı şikayetiyle gitmiştim 20 haftalıken rahim agzı kısalıgı çıktı acil dikiş atıldı çok şükür dikiş sayesinde şuan 29 haftayı gördüm
ayaznannesi sym_yc siyatik mi ne diorsunuz her iki gebeligimde vardı ama bu gebeligimde daha erken basladi
sym_yc ayaznannesi o çok zor ama soğuk sprey varmış sporcuların kullandığı ondan bulursanız iyi gelir bir de egzersizleri varmış ona da bakın youtubeden
ayaznannesi sym_yc ama ben hiç bu şikayetimi de doktorlara anlatmadım anlatsaydim belki bir çare bulurlardi