sevvoos
Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Progestan(vajinal), coraspirin, magnezyum, demir, devit kullandım fakat doktorum 35. Hafta içinde progestan ve coraspirini kesmemi istedi onları bıraktım. Ağrılarım elbette oldu 24. Haftadan sonra dayanılmaz sırt ağrılarım başladı 5 er dakikalık sırt üstü yatışlar sırtıma çok iyi geldi ve canım eşim sürekli masaj yaptı sonrasında 34. Haftadan sonra kasık ağrılarım başladı ve yürüyemiyordum bildiğiniz ama yine kendimi salıp aman yatayım demedim minik minik adımlarla oranın ağrısını hafifletmeye çalıştım zaten 10-15 adımdan sonra açılıyor hafifliyor ağrınız bunlar normal şeyler çünkü 1 değil 2 bebiş taşıyoruz oraya baskı oldukça ağrı oluyor istemsiz. Ama benim en büyük kendime yaptığım iyilik yürüyüşler ve bol su içmemdi hamilelik boyunca hiç aktifliğimi bozmadım temizlik konser gezmeler doğa yürüyüşleri hem bedenime hem bana çok iyi geldi pozitif bi hamilelik geçirdim. Umarım sizlerde benim kadar aktif pozitif bi hamilelik geçirirsiniz 🥹🥹🥹❤️❤️❤️❤️