sym_yc Aycicegim her zorlukla beraber bir kolaylık vardır onları size nasip eden yollarını da açacaktır 🥰❤️
dozkaraca yymomm Benim karnım hep aşağıda. 35 haftalık olduk, bebeleri dizlerime oturtuyorum sanki 😅 Kafaları ne yönde o önemli kanala girdi mi girmedi mi
yymomm dozkaraca birinin kafası aşağıda diğeri yukarıda kanalda değiller sürekli değişiyor pozisyonları
ilknurduha Merhaba ilk bebeğim kız, 27 aylık ❣️ şimdi ikizlere gebe olduğumu öğrendim çok garip hissediyorum kızım için duyguları nasıl olur diye🥺
sym_yc sefbus herkesin bir derdi var işte ama az kalmış 38 e kadar az daha sabır doktor doğumla alakalı bir şey diyor mu
Dilekfikret Benim de hcg değerim 980 di 4 gün sonra tekrar istedi doktor 6000 çıktı acaba ikiz mi dedi sizce hcg değeri ile tahmin edebilir mi
Poyrazayaz Bizde 29+3gunluk olduk bebekleri çok aşağıda hissediyorum ve belirgin bir ağrı ile yürüyemiyorum oğullarım beni çok zorluo ama onlara kavuşmak için değer.hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım
sym_yc Poyrazayaz bugün de benim belli bir nokta sanki bir yere vurmuşum da morarmış gibi bi ağrı hissediyorum hiç anlamıyorum 🙄 ne oluyor
ysm22 sym_yc banada 22 yılında 2 doz tetenozu yaptirdigim için tek doz 3lu karma aşıyı içerisinde bogmaca olanı onerdi ama benim vücudum alerjik bir vücut ağrı kesicilerin hepsine alerjim var oyuzden korkuyorum tekrar bir detaylı konusucam.doktorumla ona göre karar vericem